PDA

View Full Version : Molly is ok... but Erica... NNIIICCCCEEEEE!!!


Your Ad Here

Xcon-XEO
May 28th, 2001, 01:19 AM
thanx 4 the sitez... u' were definetly on point about Erica... DAAMMMNNNN!!! i bet everyone is wonderin' WTF i'm talkin' about... well... PHISIG shared deez sitez with me so now I shall share them with the world... I hope ya' got a new bottle of Jergens near by cauze here they are... prettypix and groove2000... add a dot com after both of thoze and enjoy... Tip: Erica is at prettypix.com...

PHISIG
May 28th, 2001, 03:50 AM
I told you so man...lol


Trust me, I know my porn...

Anyone old enough to get into those sites, go check them out.... those girls are hot!!!

Xeo...Erika is my favorite also..... :P

Skribz
May 28th, 2001, 08:20 AM
hmmmm....maybe you should get real girls.....

PHISIG
May 28th, 2001, 04:47 PM
I have a real girl man...


but it's nice to look at really really hot girls....

Skribz
May 28th, 2001, 05:11 PM
thats good, i thought you were one of those guys that just looks at porn because he cant get a girl

PHISIG
May 28th, 2001, 05:22 PM
no man, I have a girl, she lives with me.... but a guy can dream eh? lol

fingertips
May 28th, 2001, 07:21 PM
Skribz? You of all people bad mouthing porn?
Anywayz...somebody PM those sites

Skribz
May 28th, 2001, 07:23 PM
i like porn, but i like the real thing more

not to brag, but i got a little bit 2 days ago at a party

....well, yes, that was to brag actually.....

PHISIG
May 28th, 2001, 07:25 PM
they are prettypix and groove2000 you figure out the rest of the URL...lol

John the Fisherman
May 29th, 2001, 05:44 PM
I look at porn cause I cant get any chicks...so what? LOL

fingertips
May 29th, 2001, 05:51 PM
I bet if I knew you, you wouldn't have admitted that

Skribz
May 29th, 2001, 06:17 PM
people that cant get chicks REALLY suck

all you need is a good personality, id consider myself average looking, but all the girls i know jock me like crazy because im fun to be around and not afraid to be myself, unlike most guys that want to be macho all the time, im just laid back and i try not to get caught up in that macho stuff

Xcon-XEO
May 29th, 2001, 06:27 PM
a wrod from the wize... i couldn't say it any better myself... but aint nuttin' wrong wit' sum' porn...

Skribz
May 29th, 2001, 06:45 PM
there is nothing wrong with porn, UNLESS it is a total replacement for real girls

goldenchild17
May 29th, 2001, 09:08 PM
wow, nice to see Skribz's posts actually have some content to them. Good job, hope to see more of it.

Yeah, she's pretty hot there. I'd hit it like a homerun in the bottom of the 9th.

Skribz
May 29th, 2001, 09:11 PM
id hit a homerun in the final game of the world series in the bottom of the 9th with the bases loaded down by three with a full count and 2 outs



....how was that?

goldenchild17
May 29th, 2001, 09:14 PM
well if you've taken a college English class you would know the difference between show/tell words. What you just wrote would be an example of show words, what you usually post would be tell words. I'd like to see more detail really and that was better.

Skribz
May 29th, 2001, 09:17 PM
say what?


well, i just graduated 8th grade, so no, i havent taken any college english classes

John the Fisherman
May 30th, 2001, 08:56 AM
LMAO...8th grade and your talkin bout chicks on your jock, thats funny...but more power to ya junior.

Skribz
May 30th, 2001, 09:27 AM
<---- junior mack

TOPDOG
May 30th, 2001, 10:04 AM
<-------BIG MAC:D

John the Fisherman
May 30th, 2001, 10:07 AM
Bic Macs are kinda nasty...

TOPDOG
May 30th, 2001, 10:08 AM
Originally posted by Skribz
all you need is a good personality,
Naw dawg, you gotta Gorilla Pimp them ho's..... You can call me Grape Ape.....

TOPDOG
May 30th, 2001, 10:09 AM
Originally posted by John the Fisherman
Bic Macs are kinda nasty...
You suppose to shave with Bic's not eat them.......

John the Fisherman
May 30th, 2001, 10:12 AM
LOL...Oh yea!!!

Skribz
May 30th, 2001, 10:31 AM
i use a shick

weavedogg
May 30th, 2001, 10:48 AM
skirbs...the only way u gettin laid is by (as u said in a previous post) goin to a party *really drunk woman* and waitin for em to pass out...LMFAO

Skribz
May 30th, 2001, 11:28 AM
who said she was drunk?

and who said i got LAID? i said "i got a little bit", that doesnt nessicarily mean sex



oh yea, and spell my name right next time

nightrider
September 4th, 2008, 07:52 AM
hot man anyone with more nude pics or vids?

SmAsHeD IxNaY
September 5th, 2008, 09:14 PM
Seriously?

turningpoint
September 11th, 2008, 08:14 AM
LOL wtf nightrider is so random.

Your Ad Here